Sidor

tisdag, februari 03, 2009

på jobbet del 2

kollega:gillar du att suga?
fröken b: ja det gör jag. men det beror ju på om mannen och kuken är het
kollega: 22 cm


bara..w00t?
kanske var det här bara ett språkligt missförstånd då kollegan inte bott i sverige så länge.
men sen när börjar man avslöja sin kukstorlek för att få ligga??

jag och kollegan har en del dirty talk för oss på facebookchatten.
imorgon vill han skjutsa mig hem
jag tänker inte ligga, jag har mens och det vet han

det där med kollegan gör det ganska uppenbart hur svårt jag har att vara slampig med någon ny som jag inte känner och som dessutom kan lämna ut mig inför mina kollegor
det där med den starka sexdriften och våga erkänna den. stå för den

mer om kollegan en annan gång

nu är det läggdags och runkdags för fröken b som ska tråna efter kuken på den bild som skickades under kvällens cybersex

/fröken b

Inga kommentarer: