Sidor

torsdag, juni 11, 2009

still, not so much ligga


from good old xkcd
klicka för större bild


den här bloggen är nästan lika död som de andra bloggarna verkar vara nuförtiden och är de inte döda har det tappat stinget och blivit tråkiga.
jag ska försöka hitta fokus igen
men för att vara ärlig så gosar jag mest nuförtiden med lover.
vi väntar på att komma igen och orka och vilja knulla i timmar och det är ok att gosa loss under tiden. jag dt-grät iofs i morse, men jag har inte ens sugit kuk på kanske två veckor fast jag har den tillgänglig hela tiden numera.
istället är jag storskeden och ger fotmassage så han blir alldeles salig.
haha jag testade btw rida, leka med pungen och massera fot samtidigt idag.
det var poppis i tell you

/fröken b

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du vill ha del av andras erfarenheter. Lite kan jag nämna. Jag har varit vanlig tråkig. Sex kanske varje eller varannan kväll vid läggdags. 10 minuter och ibland en halvtimme. Hon kom, ibland två gånger, och sedan körde jag lite kraftfullare själv och kom. Så för några år sedan var det en ny partner. Mycket yngre. Mycket oerfaren. Jag insåg att om jag bara tog för mig för egen del skulle det vara över på en halvtimme. Vi hade hela helgen för oss själva. Jag bestämde mig för att helt ägna mig åt henne och avstå från att skjuta. Vi höll på i över 16 timmar. Hon kom omkring 140 gånger. Själv hade jag den på resning nästan hela tiden, men bara till kanske 80 procent. Var inte ens i närheten av att komma. Behövde inte tillgripa några trix med att klämma åt eller dra mig ur. Var på henne väldigt mycket, men använde förstås tungan, dildo och fingrar. Förstås. Ingen av oss ville sluta. Tiden tog slut. Precis när vi skulle ge upp jobbade hon med mig och fick mig att komma till slut. Det bästa jag varit med om faktiskt. Sedan fortsatte vi på ungefär samma sätt.

Fröken B och fröken D sa...

dear anonym.
vi suger på att hålla igång denna bloggen ordentligt..
schysst att du ville dela med dig det låter totally underbart.
"problemet" blir ibland att man inte har någon jävla aning om hur man ska hitta sånt sex på annat håll när man väl hittat det med en person..och man går runt och flinar och tänker..fan, det kan vara såhär jävla fabulöst.
she should be so lucky
du med..
och..ska vi ligga?

/fröken b