Sidor

söndag, februari 21, 2010

fittan har gått i ide

jag tittar på porr,hardcore variant
och det händer i princip ingenting i mig.
eller jo, min fitta blev blöt en gång.
jag har börjat med en medicin och sen en vecka tillbaka blir jag i princip inte kåt och jag kan inte komma.
detta är en mycket vanlig biverkning står det på bipackssedeln.
om lusten inte kommer tillbaka efter en tids användning så överväger jag att sluta med den, det här är ju deprimerande om något.
det känns inte ok om min sexlust försvinner och det är väldigt märkligt att helt plötsligt sluta vara kåt, jag känner inte riktigt igen mig själv.
det är väldigt trist att inte känna något när man blir tagen på fittan.
om någon har personliga erfarenheter av lust, oggar och SSRI-läkemedel så får ni gärna kommentera eller mejla.

/fröken b

Inga kommentarer: