Sidor

måndag, augusti 23, 2010

svampsäsong inte bara i skogen.

jaha. så har man svamp igen. och jag har inte ens legat??! WTF FITTAN. jag blir så jävla trött på dig.. varför gör du så här hela tiden? kollade nu att den 1/7 bloggade jag sist om att jag hade svamp. ska börja blogga varje gång svamphelvettet kommer på besök så jag får lite mer koll. och grejen är sån att den försvinner lix aldrig riktigt helt och hållet. utan bara är där lite mer och lite mindre. nu har jag tom ett sår. mm. det gör inte alls ont. nej då. bara helt jävla skitont. jag hörde nånstans att det finns receptbelagda medel för envis svamp. hur gör man för att få tag på det..? ringer jag barnmorskan vet jag att dom bara kommer säga åt mig att köra på pevaryl/canesten och sen adjössochtackförfisken.

/Fröken D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har fått fluconazol utskrivet av min läkare. Tar en tablett när jag känner minsta lilla symptom, så slipper jag utbrotten. Funkar toppen! Hade utdragna problem tidigare, men nu har jag inte känt något på evigheter.

Fröken B och fröken D sa...

åh tack! det ska jag nämna om jag tar mig till en läkare i en snar framtid..!