Sidor

lördag, augusti 13, 2011

hilfe!

omg omg omg omg

hon har smsat mig. just nu för alldeles jättenyss! ååh jag vet inte vad jag ska göra. jag och B diskuterade det här för inte så länge sen. man vill inte alls vara lika hård och kylig mot en tjej som man kan vara mot killar. och jag vet inte vad jag vill.
hon vill ses. typ idag. eller i morgon. jag vet inte vad jag ska säga eller vad jag vill. jag har ju min kollega och allt känns så himla bra med honom just nu. jag vet inte om jag riktigt klarar av att blanda in fler (shit. designern finns ju också.) och om jag kan tänkas råka såra henne. känns som om jag vill skriva ett romanlångt sms tillbaka och förklara allt för henne. men. det är nog inte en bra idé. jag hade aldrig känt mig skyldig att göra det samma för en dude. konstigt. och samtidigt. vad fan ska jag svara henne.

vill jag träffa henne? pallar jag? vågar jag..? klart jag vill. men samtidigt. vågar jag riskera min tillvaro jag byggt mig.

för varje gång jag har glidit ur en period av att ha känt absolut ingenting alls för O så tror jag jag har köttat fast mig själv lite hårdare i dyn. och nu. jag vet, jag sitter rätt fast där. och jag är rädd att jag ska bli blixtförälskad i den här tjejen och vilja släppa allt för typ tre veckor senare känna avsmak och förakt och såra henne värre än jag någonsin kunnat innan.

why är alla ute på landet och på festival?

mvh förvirrad och relationsrädda
Fröken D

Inga kommentarer: