Sidor

söndag, oktober 23, 2011

Im still Im still an animal..


Det var så längesen nu som jag kände mig riktigt kåt.
Livet kommer i vägen ibland, vardagen och stressen.
Det är så att jag nästan slutat reflektera över att vi knappt ligger med varandra nuförtiden.
Men så kommer den där stunden..då jag känner att jag vill ha mer..och mer.
Hånglar upp honom i soffan och stönar med hans hand i fittan.
Han slickar mig upp i brygga och han tar tag om mina lår och låter mig hänga med överkroppen ner mot soffan samtidigt som han fortsätter slicka och jag fortsätter komma.
Det där intensiva, svettiga, djuriska..två kroppar som attackerar varandra.
Jag hade nästan glömt att det kan vara så, nästan glömt att han och jag kan ha det där fantastiska mindblowing sexet. Och jag ligger bredvid honom i soffan efteråt och flinar

/fröken b

Inga kommentarer: