Sidor

tisdag, april 13, 2010

sport me up

börjar visst bli en bildblogg det här. sorry 'bout that. men det beror kanske mest på att ingen av oss har några stadiga ligg och jag inte är så jättesugen på att skaffa mig ett heller. jag är rätt nöjd med min morgonrunk för tillfället. dock hade det ju vart trevligt om jag hade fått Nån slags uppmärksamhet alls när vi var ute häromsistens. här sportar man trashade strumpbyxor tight-ass klänning och kängor och vad får man för det? De nada! förutom lite slemmiga äldre män. i'm not in to that.. sry. men en skön lagom hårdmjuk brud att skeda och hångla lite med. gimmie. jag behöver explora my other side känner jag. ska den här singelperioden vara till för nått så borde det ju vara det. det enda jag saknade under tiden med den ex-stadige.
over and out!

/Fröken d

Inga kommentarer: