Sidor

torsdag, maj 27, 2010

enkäten right back at ya!

Namn: Fröken b
Kön: Kvinna
Ålder: 26
Bor: falafeltown

Bor ihop med partner:
nope

Vem är bäst på tekniska saker i ditt förhållande?

fröken D..helt klart. titta bara på hur konstig min text ser ut om man jämför med hennes.. jag har inte tålamod.jag blir gnällig och skitsur när jag inte kan. men jag försöker bli bättre och försöka själv. men fröken D har dataskills jag inte är i närheten av att ha

Vem är bäst på matlagning?

hmm..jag tror jag anstränger mig mer när jag bjuder över folk men till vardags kan jag slarva lite. fröken D är nog bäst på att improvisera.

Vem lagar vardagsmaten?

eftersom vi är särbos så lagar vi ju båda såklart

Vem lagar lyxmaten?

jag är väl mer för att dra ihop mina vänner på middagar..dock kan det va så att de får laga den..hehe

Vem städar?
.
ingen av oss städar så mycket..men jag skulle nog tycka att fröken D har mer prylar och har därmed lite stökigare hos sig

Vem sköter avloppet?

avlopp?

Vem är bäst med bygg?
när jag var liten gillade jag att spika, men annars är ju fröken D min handyman.

Vem är mest mån om att inreda?
mja rätt liknande men fröken D är mest estet av oss båda..

Vem har mest kläder?
hmm..fröken D har nog mer speciella kläder tror jag. svårt att veta om hon har mer..hon viker ihop dem så himla smått medan jag mer knölar in. jag har mest skor!

Vem tjänar mest?

fröken D..sorgligt nog (och hon lever på csn..)

Vem tar oftast initiativ till sex?

ja vi har ju inte knullat än. vilket är lite konstigt men ändå inte, jag har en tendens att lägga kvinnor i vännerfacket. vi har nog inte ens hånglat? men på sistone har jag legat mer än henne..joo

Vem vill oftast mysa?
jag föredrar order gosa. jag är gosig som tusan med rätt person

Vem ringer mest?
jag..och sen blir jag sur för fröken D suger på att svara, om hon ringer är det för att jag ringt henne innan..typ

Vem SMS:ar mest?

hon..jag ringer nog hellre, om det inte sker via msn då där vi pratar mest

Vem festar mest?
hmm..ingen av oss super väl särskilt mycket, är trött på den här stans uteliv. hänger hellre med vänner.,snackar skit och dricker öl

Parmiddagar?
har aldrig varit på någon parmiddag..jo en kanske, men det råkade mest vara tre par och där bjöd jag in mig själv

Vem har svårast för att möta den andras vänner?

jag kan vara rätt nervig över sånt men det är alltid lättare med kvinnor. fröken Ds vänner är snälla. vi är nog ungefär lika. fröken D har träffat många av mina vänner nu

Föräldrar?
har aldrig träffat hennes föräldrar men mina gillar henne iaf
jag brukar vara bra med föräldrar

Vem tycker bäst om barn?
jag..jävla biologiska klocka

Din partners intressen?

pyssla med tekniska saker som jag inte alltid förstår mig på (nerdchick) måla, CSI, sy, träna

Dina intressen?

hon har träffat bra där. snusk, läsa, runka, läsa bloggar, plugga, skriva, människor, samtal, connections

/fröken b

Inga kommentarer: