Sidor

onsdag, oktober 13, 2010

my milkshake brings all the boys to the yard..

Idag hände det en grej.
En läskig grej..
Jag och lover, numera mitt ex ligger ju lite med varandra till och från..
imorse råkade jag hamna där fast jag inte alls skulle..sen började vi ha sex fast jag inte tänkt mig det..sen slutade det med hett analsex.
Det var efter liggandet det hände..mitt ex,..äh vafan kallar honom fortfarande lover, han sa åt mig att jag hade något på tutten och småskrattade lite.
Jag tittade ner och såg något vitt..kul tänkte jag..haha..kul. Jag har fått något vitt på mig som skulle kunna se ut som mjölk.
Vi närmare undersökning så var det mjölk..fatta mjölk från tuttarna!!!
Så jävla creepy. Insåg att jag kunde "mjölka" lite och få ut mer. Det rann inte ut eller så.

Jag har inga stora tuttar, är inte med barn så jag fattade naada.
Det slutade med att jag panikringde barnmorskan..hon bara.."du har inte fått barn nyligen eller så" NÄÄ.
Men det är tydligen normalt. Jag var inte uppmärksam nog att fatta om det kan hända vemsomhelst eller om det hade med mina minipiller att göra (cerazette)
Rådet jag fick var att inte knåda och trycka på dem så skulle det gå över efter några dagar.

Jag är inte helt vän med mina bröst nu, de gör läskiga saker som jag inte är med på.
Sluta mjölka, you're freaking me out!

ps. om någon varit med om något liknande får ni gärna holla ds.

/fröken b

1 kommentar:

Fröken B och fröken D sa...

det kan hända vem som helst!!!
berättade jag inte om doktorandens vän vars pojke är väldigt tuttfixerad? hon råkade ut för det..! tuttarna blir lite överstimulerade och tror att nån unge kan behöva mat när dom blir knådade/sugna på och ba "okej!! jag kickar in!!" och så sätter dom igång att producera mjölk..! såäre serru. Heeeelt normalt!