Sidor

tisdag, juli 19, 2011

hårlös igen

tjenis penis lillbloggen

som för (vad jag just kollade upp) ett år och 28 dagar sen så har jag nu gjort den brasilianska igen. satan i gatan, det är fan Inte skönt. jag var störtnervös innan och smsade B som inte svarade som mitt moraliska stöd :( (tror hon är lite upptagen med en viss liggadejt..) men. måste säga att det kändes bättre och tryggare mot förra gången. dock var det idag en späd lite tjej som skulle gå loss på mig. däremot var hon mycket omhändertagande och lugn och pratade om att ja det gör ont och skrattade åt att jag sa att ja, jag gör det ju mest för att jag är så stört lat i sommartider. så nu sitter jag här i min soffa och luftar min hårlösa fitta. jag jag är ensam hemma i kollektivet..
fint är det när en liten välsminkad flicka lutar sig över ens fitta med en pinsett i högsta hugg och en såndär skrivbordslampa med förstoringsglas för att leta reda på extra envisa hårstrån. hon var bättre på att forma trekant och frågade tom om jag tyckte det var värt att ta även håret mellan skinkorna och frankt, nej det tycker jag inte. inte direkt så att det stör mig. jag vill mest kunna sitta och skreva lite även i bikinitrosor utan att mitt lurv sticker fram.
men sådär. då var min semester igång och jag har inte en blek av vad jag ska hitta på. funderar på att inviga balkongen och min nya mintgröna (!!!!!) bikini. det är dock lite halvmulet så jag vet inte. iof är det ju gött att bara ligga och lata sig och läsa en bok..
så sayonara bitches!

/Hårlösa D

Inga kommentarer: