Sidor

torsdag, januari 15, 2009

fuck the losers

det finns ju rätt mycket skum porr
en av de mest weirda snusket jag har sprungit på lately är wrestlerporr.
i just denna varianten så får vinnaren knulla förloraren på valfritt sätt.
jag vet inte om jag hade varit sådär jättemotiverad och vinna en sån match, det är ju typ win-win iallafall. jag lutar mot att det är lite mer win att förlora och bli knullad.

en annan konstig sak är att jag sen några dar tycks blivit portad från en porrblogg som jag länkat till på denna sidan..men idag när jag testade att gå in på den igen så verkar det blivit hävt. jag fattar nada, jag har inte stalkat eller abusat henne på något sätt, det är inte riktigt what fröken b would do
jaja, det som räknas är att jag fortfarande kan gå in och glo på hennes sajt.
(och lite hardcore är det;) )


/fröken b

Inga kommentarer: