Sidor

torsdag, januari 29, 2009

jag är kåt. punkt och slut. det började ungefär när stadigt åkte och har inte slutat sen dess. igår ville jag ligga med gästföreläsaren, en liten, kort, bitter men rolig it-kille, på nått sätt fann jag honom attraktiv, vilket jag antagligen inte gjort om jag inte tänkt med klittan hela föreläsningen. idag vill jag ligga med bruden i AP reklamen här nedan. klippet hjälpte mig inte. och onani, tja, jag vet inte varför men jag somnar hellre än onanerar på kvällarna. det känns som att jag inte vet vart jag ska börja. ska jag taffsa lite där på mig eller lite här, ska jag ta mig hårt eller snällt? när jag måste bestämma själv, blir det lättare att inte bestämma alls.
så jag somnar och vaknar lika frustartionskåt igen.
ikväll så kanske. kanske. och kanske berättar jag hur jag bestämde mig för att göra.
kanske berättar jag om varför jag negligerat bloggen ett tag. kanske kommer jag tillbaka. men kanske, och bara kanske så är jag lite less på allt som har med sex att göra förutom att faktiskt ha det.
/ Fröken D

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag tycker att hela den här onanigrejen går i perioder. antingen gör man det varje dag eller inte alls på någon vecka, ibland känner man helt enkelt inte för att ta ansvar själv utan behovet ligger i att slippa bestämma och bara bli tagen :)

Fröken B och fröken D sa...

ja men precis. sjukt frustrerande att vara i en kåt-period men inte tajma den med en onaniperiod.. om dom nu inte går hand i hand, vilket dom inte alltid verkar göra för mig iaf..
/fröken d