Sidor

tisdag, januari 06, 2009

a little bit of shhh

* jag måste sluta få cum i ögonen. det blir rött och gör ont och känns bedövat.
knulla med simglasögon på kanske? alternativt faktiskt testa min ögonbindel till mig själv också

*jag kan knappt säga ass på svenska. rumpa, röv, arsle..allt låter bara fult.
analsex ligger heller inte rätt i munnen(höhö). och vad säger man till rövhål för att få det låta ok?..jag vill skriva om sånt men jag vill inte använda det ordet. jag behöver lite hjälp här. analöppning låter så sterilt..hilfe!

*häromdan fick jag nog första gången nej från min lover. eller ja, jag fick inte ett nej egentligen. jag knullade honom och han var lite väl oengagerad. jag beordrade honom att slicka mig och sen gav vi (jag) upp. märklig sak det där.
jag är lite rädd för den situationen, för det är lätt att ta det personligt. men det gick mer ok än jag trodde. för jag vet att jag har stark sexdrift och när jag väl outar hur kåt jag är så måste det också få vara ok att få ett nej. det är ok att vara kåtast, ok att va den som nästan alltid vill. och det är ok att inte alltid vara sugen fast man vanligtvis är väldigt knullig av sig.
tilläggas ska väl att jag några dagar innan nämnt att jag tyckte vår relation var lite väl fokuserad på sex ibland. menat som att vi pratar om sex väldigt ofta, inte att jag tycker att vi har sex för ofta. den här helgen tonade vi ner sexet och vi la oss nog två-tre gånger utan att ens försöka knulla och det är bra men jag måste komma ihåg att runka innan jag somnar även om jag är jättetrött för jag sover kasst annars.

att ha gått från att i princip alltid knullat så fort tillfälle ges så är det lite ovant men helt naturligt när man umgås mer och intensivt. det gäller bara att försöka lägga nojtankarna åt sidan och erkänna för sig själv att man faktiskt är för trött och slö ibland för att orka ha kuk i sig och att det inte beror på att man inte gillar varandra lika mycket längre.


*de här sexleksakerna till män ser spännande ut
om lover var into monekyspanker-prylen så hade jag köpt en sån till honom direkt. den andra också för den delen
fast egentligen hoppas jag ju på jag ska få penetrera honom med min vibrator.
jag funderar på vad mitt nästa inköpt ska bli en magic wand eller en ohmibod.
magic wands är så stora och klumpiga plus att de kräver eluttag. ohmibod är så jävla coola. jag har läst både här och där vilka underverk som magic wand gör
jag har inte sett tillräckligt mycket bdsmporr för att dra några slutsatser, men de jag har sett har det i 90% av filmerna använts magic wand. varför görs det inte mer porr med sexleksaker i, jag tycker det är hett
om du som läser har någon av de här sexleksakerna så ge mig gärna ett betyg.


/fröken b

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du får säga åt karln att sikta lite bättre eller köra på simglasögonen (då kanske han fattar piken och siktar bättre utan att du behöver säga något). Baconrosen är den nyaste synonymen för rövhål i min värld i alla fall, fast det kanske är svårt att använda som ett seriöst ord.. bryter mest ut i hysteriskt skratt så fort detta används. Värt att nämna dock :)

Fröken B och fröken D sa...

haha, jag har faktiskt sagt till honom att snart blir det simglasögon.
jag är rätt ny på att vilja få cum sprutat på mig men alltså det kommer där det vill. ibland råkar det hamna på gardinen vid sängen också. sist hamnade det i fejjan, i ögat och en del sprutades över huvudet och kom på golvet bakom mig.
den kuken sprutar lite överallt.
jag kanske får börja blunda, även om det är lite trist.


baconrosen..lol.
"baby, ska jag slicka din baconros?"
bara..w00t,,vad sa du?

/fröken b

Grovt Initiativ sa...

ha! jag har också sökt nåt som är bra att säga om röv, men det verkar helt omöjligt. bara gulliga, fåniga eller grova-på-fel-sätt alltihop. rackarns problem är det.

Fröken B och fröken D sa...

och just till analen;brunögat,butthole, nr2?
en väns bror gick hem med en brud en gång som genast ställde sig på alla fyra och sa "åh, ta mig i prutten!", på grov skånska. killen slaknade och gick därifrån

/fröken b