Sidor

måndag, december 29, 2008

The cumshot

jag kommer hem. han är redan där, han har nycklar. han står i duschen så jag börjar röja i köket. det är en mess.
så är han klar, kommer ut nyduschad och alldeles underbar.
jag hinner inte få fram att jag är emo med rastlöshet som kryper under huden.
han går fram och kysser mig i nacken. ena handen letar sig ner i urringningen på linnet och in under bh:n. kyssar övergår i bitande och handen letar sig ner i trosorna.
jag kommer bort mig helt i diskandet. han drar ner mina byxor, släpper sin handduk och börjar sedan knulla mig hårt med en arm runt min hals. jag står på tå och darrar.

han vänder mig och tar mig på fittan, jag klarar knappt att stå upp ordentligt.
jag blir tillsagd att gå ner på knä och jag knullar honom med min mun samtidigt som jag fingrar runt hans anal.
han drar upp mig i håret, puttar mig framför sig in mot vardagsrummet. jag kan knappt gå eftersom jag har byxorna nerhasade vid anklarna.
han låter mig falla ner i soffan och sitter sen och fingrar på mig.
sen går han och hämtar min rabbit och sätter den på plats. jag ligger på mage med kuk i munnen och tårar i ögonen.
över på rygg, jag stönar av rabbiten och han sitter på mig och runkar medan jag suger pung. sen kommer vi till den lovely biten när han kommer i mitt ansikte. när han är klar suger jag av det sista på kuken.

han säger att jag är söt när han kommer på mig och jag fnissar porrfnisset.
vi skämtar om att han är nu en riktigt man när han kommit först och jag inte kommit alls.
han som de senaste åren haft en mental spärr som gör att han oftast inte kommer när han knullar med någon, har totalt sprutat ner mig. det som vid de tillfällen det sker kan ta timmar att uppnå och leda till en massa frustration på vägen dit, tog en halvtimme denna gången.
det gjorde mig sjukt nöjd & jag vill bara ha mer.

årets julklapp

/fröken b

Inga kommentarer: