Sidor

torsdag, december 18, 2008

fittsamling












den här bilden gör mig lite lycklig (klicka för större version)
det är en sånhär jag hade behövt se i högstadiet. för ibland suger det att inte kunna se andra kvinnors fittor, inte kunna se hur de kan se ut annat än i porr. och där ser de ju oftast rätt enformiga ut (bortsett från amatörporr då)
fejkbi som man är så har jag inte sett så mycket fittor så jag tänker äänntligen när jag ser bilder som denna.
jag tror 9:an är det som ligger närmast min egen fittstyle.
vilken/vilka liknar ni?
det är ok att va anonym

/fröken b

8 kommentarer:

Anonym sa...

9 eller 11! fast med en full bush. yeah.

Fröken B och fröken D sa...

woho! någonstans mellan 8an och 27an, fast också med hår.
/fröken D

Grovt Initiativ sa...

min ungdoms porr hade ändå en helt ok variation måste jag säga. det verkar vara senare påfund att alla ska se typ platta ut, eller hålla på och skära och ha sig där (fucked up shit...). jag minns särskilt en skådis som hade väldigt långa blygdläppar och att jag tänkte nåt i stil med "se där vad man kan se olika ut", fast formulerat mer som en tolvåring.

Anonym sa...

Nr 6. Det blir liksom en rund liten glipa upptill där blygdisarna går ihop.

Fröken B och fröken D sa...

typiskt att jag inte började kolla på porr förrän för drygt ett år sedan då och missade en mer varierad fittstyle. men man tycker ju att det skulle finnas fler alternativ till att lätt få kunskap om fittors olika utseende utan att behöva använda sig av porr och så. jag visste ju knappt själv ens att de kunde se så olika ut. fascinerande och spännande.

det där med att de ska se platta ut är väldigt märkligt egentligen. det är ju som att fittan knappt ens ska synas, bara vara ett hål. och att analblekning ens existerar är nog det mest märkliga/läskiga ever.

/fröken b

Grovt Initiativ sa...

fast det blir också lite underligt att bara se alla i en vinkel som här, plus att typ alla är rakade. det finns ju jävligt mycket mer variation om man leker runt med behåring också. lika avgörande som min musch.

Fröken B och fröken D sa...

GI: absolut. här är dock rakat rätt praktiskt, så man ser mer. fittor är spännande. får ta tag i att kika närmare på dem irl också

/fröken b

Anonym sa...

skulle nog säga 6:an eller 10:an tror jag...rosec