Sidor

söndag, december 21, 2008

helgsexet

nu är jag lite mer inspirerad till att skriva. kanske för att jag större delen av dagen sexat och gosat för att sedan sitta i soffan och dricka rosa bubbelvin alldeles naken och nöjd. eftersom mannen gett sig ut så har jag runkat i några timmar och testat mina nya vibratorer.

jag har idag för första gången blivit tillfredställd av en fot, haha. den här mannen har skills alltså.
han kan kolla på film och runka sig själv medan jag nafsar pung samtidigt som han gnider sin fot mot min fitta.
även om jag kommit flera gånger idag, mestadels själv, så är det som att min fitta domnar ibland och det tar jättelång tid för mig att komma även om jag är kåt. det känns ju rätt trist.

jag har bitmärken på brösten, träningsvärk i asset och är öm i hårbotten.
det är så skönt att ha någon att väcka på morgonen genom att putta mannen i fråga över på rygg och sen knulla honom så att sängen flyttar sig någon meter. vi gillar det här med rapeing.

mina smartballs har gjort sitt jobb och han märker rätt mycket skillnad när jag kniper. smartballs måste vara en av de bästa sexprylarna ever..bara att stoppa in och gå omkring lix, knipa lite då och då. jättenkelt. jag uppskattar också när jag kniper för jag känner kuken mer och han stönar mer och det är så jävla hett.

jag har blivit ompysslad och han har använt båda vibratorerna på mig på en gång. en på fittan och en på klittan…åh. jag har pysslat om kuken och övat ännu mer dt. det är en liten hangup jag har nu, inte så att jag kollar så mycket internetporr som innehåller enbart dt, men när jag fantiserar under runktid så handlar de ofta om att bli fasthållen hårt i håret och bli munknullad. (ännu en sån sak som jag för ett antal månader sen aldrig skulle kunna tro att jag skulle tända på så pass mycket.)
dessutom känner jag mig duktig och bra när jag får in hela kuken i munnen..:)
men det är en konst och jag är inte alls färdiglärd än. jag klarar mer och längre in men inte så lång tid i taget. för det kommer ju en massa saliv upp och ibland blir det svårt att andas, tårarna rinner och man snörvlar.jag tycker inte det är ok att gå så långt så man kräks för att sen fortsätta, där går gränsen, men jag ska fan lära mig dt riktigt bra
det funkar bäst när jag ligger ner med en kudde under ryggen han över med huvudet vänt mot mina fötter
vi försökte att få in vibratorn och kuken i fittan at the same time så att kuken skulle få fitta som vibrerade men tyvärr gjorde det ont med vibratorn då. det hade varit lite coolt om det funkade.

dont miss sjöstärneställningen alltså. det är en keeper.

nu håller jag tummarna för att inte få svamp eller urinvägsinfektion denna gången vilket är lätt hänt när man intensivligger en helg.

/en nöjd fröken b

1 kommentar:

Anonym sa...

att dricka en sjuhelvetes massa tranbärsjuice under intensivliggsperioder är ett bra knep till att undvika urinvägsinfektion.. man kan ju alltid göra isglass av den och ha roligt med :)