Sidor

torsdag, december 25, 2008

I love

I love hur det är en perfekt söndag med porr, knull för att sedan däcka intill varandra i soffan.
I love att han säger till mig att jag är hans bästa ligg (och han är typen som menar det han säger)
I love att vi efter flera år fortfarande vill spendera hela dagar nakna med varandra.
I love hur det ser ut i vardagsrummmet dagen efter, där ligger undies, vibratorer, en dildo, handklovar, ögonbindel och två olika sorts glidmedel utspritt i en salig röra.
I love mitt sexliv, jag blir nästan avundsjuk på mig själv ibland
I love hur jag får göra något helt nytt med honom, på honom, som gör mig kåt, nyfiken och ger mersmak.
jag skrattar när han dagen efter säger att han har träningsvärk i kuken

och jag är bestämt lite kär i den här mannen.

/fröken b

3 kommentarer:

Grovt Initiativ sa...

jag är också avundsjuk.

Anonym sa...

aw! Instämmer med förre talare. Men också glad för din skull.

Fröken B och fröken D sa...

^^

/fröken b