Sidor

torsdag, maj 21, 2009

10 things you didn't know about orgasm



kolla på klippet från mary roachs föreläsning
jag har bland annat fått lära mig att det finns vibratorer till suggor..



idag efter att ha knullat ett tag så pallade jag inte mer och bad lover att sluta.
ibland, men inte så ofta så stöter kuken i livmodern. oftast tänker jag inte på det så mycket för det sköna är mer än det som gör lite ont.
men jag blev trött i fittan och var tvungen att avsluta.
sen fick jag wannabemensvärk och låg och kved ett tag
lover säger att det blir så när man slår i livmodern för mycket
varför vet han en massa sånt som inte jag vet om fittor.
är det någon som varit med om det, wannabemensvärken efter knull med lite för mycket livmodersstöt?
det här har aldrig hänt mig innan och det var en mindre trevlig upplevlse

/fröken b

1 kommentar:

emma sa...

Det är ett jättegammalt inlägg men ajg svarar ändå: Jag började få det plötsligt för massa år sen, tror det hade att göra med min p-stav som gjorde alla hormoner och sånt lite konstiga. Första gången trodde jag jag skulle dö, ringde min syrra som är läkare, spydde och grät. Varje gång det hände hade jag i ca fem till femton minuter så ont att jag inte kunde tala, ingenting. Idag har jag lärt mig dels att undvika dom genom vinklar och ställningar, dels att andas bort kramperna innan de kommer när jag känner att de är på väg, och dels kastat helvetesstaven åt HELVETE. Så nu ere lugnt. Men ingen barnmorska, läkare, ingen ingen kunde förkalra vad det var eller hade en aning. Skitdåligt.