Sidor

fredag, maj 01, 2009

kultursnubben

jag träffade honom. ska jag kalla honom mr smith eller kultursnubben..? det blir kultursnubben.
jag var nervös och visste inte riktigt vad jag hade att vänta mig men han var normal.
min dejt från sexsajten var normal.
han var till och med charmig, hade självdistans och humor OCH insatt i focault och hade läst butler. *genusporr*
så där satt vi och diskuterade teori blandat med sex, små hemligheter om vad vi upplevt och vad vi gillar.
det är så jävla nice att prata sex med folk och höra dem berätta vad de gjort.
dessutom har jag förstått att de som inte nöjer sig med vaniljsex, inte alltid känner att de kan eller vågar berätta för folk runt sig vad de är intresserade av sexuellt.
men det är ju så, man kan inte prata sex med alla runt omkring sig.
och man kan inte berätta för alla att man tänder på sex med våldsinslag.
om det är någon som ny som ska få dominera mig så är kultursnubben en het kandidat.

jag skäms inte för min nyfunna läggning, men ibland krockar teorin med praktiken och jg funderar på om det är ok att jag som kvinna ska kåta upp mig på att bli smiskad, hunsad och örfilad?
jag kör på känsla. skitsamma var det kommer ifrån, jag började tycka det var roligt irl innan jag började gilla det i porrklipp.
det ger mig njutning.
för mig är det ett väldigt intimt spel som bygger på ömsesidig respekt, förtroende, tillförlit och en gemensam förståelse att de rollerna man intar upplöses när man avslutat den sexuella aktiviteten.

vi får väl se vad som sker.
vi har pratat om att ses nästa vecka

han gav mig en väldigt schysst länk, sex is not the enemy
alla måste kolla! snygga och estetiska bilder på folk som knullar eller bara hethudpics.
runkmaterial i would say.

puss
/fröken b

2 kommentarer:

Grovt Initiativ sa...

den där länken var the best ever.

Fröken B och fröken D sa...

eller hur!
snygg och skön sida som inte snöar in sig på det ena eller andra slags sexet
/fröken b