Sidor

torsdag, juni 24, 2010

herr k, designern och fröken d över en sushi.

här sitter man då, med fjortissugmärken på halsen och spermalukt i fittan. jag hatar det. speciellt spermalukten. är det nån mer en jag som känner det varje gång man kissar den närmaste framtiden efter ett ligg?

och nu har jag duschat både en och två gånger, det försvann nästan helt andra gången tack och lov. däremot inte sugmärkena. försökte sitta med varmvatten spolandes över det aslänge i duschen, masserandes det dessutom. tänker mig att blodet cirkulerar fortare och för med sig det koagulerade(blå/sugmärkes)-blodet då. men vi får väl se. ska finnas nån salva på apoteket också, nån som testat? just nu är annars concealern min bästa vän.

iof är herr k ett sjuk bra ligg, men han har otroligt omanliga manér och jag har svårt att känna mig attraherad då sådär till vardags. vi hängde en eftermiddag i solen. pluss att alla känslor på den nivån är bortkoplade, nedgrävda och avstängda. jag behöver fortfarande slicka mina sår efter den stadige. och ja, herr k vet nu mera om allt detta, så jag försöker att inte känna det som att jag utnytjar honom. försöker, stenhårt i alla fall.

sen att designern (tidigare kallad snubben) har börjat höra av sig igen gör ju inte saken bättre. denna otroligt manliga man (i mina ögon, sen att han bar scarfes och dyllikt sist vi hängde är väl en annan sida av myntet så att säga.)
men designern ringde i varje fall när jag och herr k väntade på vår sushi, jag blev otroligt och spontant glad när jag hörde vem det var. vi pratade länge och väl och jag hörde hans hetsiga indrag av ciggarettrök och allt var bara så otroligt välkännt, fint och roligt. precis så som det inte var sist. då det var drama, upp ner och ut och in. jag var ostabil, han var ostabil tillsammans var vi en nedåtgåendespiral av hipsterkids. nu, tre år senare, känns det för första gången pirrigt kul att träffa honom igen.

vi ska ses. vi ska fota mig. tanken i mitt huvud är om han är singel eller ej. kan vi ligga eller ej. jag vet att jag kommer bli våt i trosan. eventuellt får jag avreagera mig på herr k. och han lär väl inte misstycka.

/Fröken D

Inga kommentarer: