Sidor

söndag, oktober 30, 2011

tur och retur

tänker hela tiden på att jag måste bli bättre på att uppdater och jag har kommit fram till att heltidsjobb plus att jag numera brukar Prata om allt gör att jag glömmer bort att skriva..! Inte klokt. Men i alla fall, helgen spenderades på sydliga breddgrader och jag sitter nu på bussen hem. Hälsade på fröken B och satt i hennes kök åt chips och pratade. Dagen därpå gick vi på Prins Charels känsla, gå förfan och se den. Tyvärr tror jag den mest komme att ses av redan frälsta men jag hoppas verkligen att den når utanför sin fan-skara. Kommer den upp till mig ska jag tvångsköpa biljetter till alla nära och kära. och läs albumet.. jag fick en liten livskris. men det var det värt.

Efter att jag och B sen landat i köket igen och värmt upp till diverse boy bands och andra kärleksballader drog vi ut på lady fest. Lyckades såklart få en av de störiga dudsen på mig som visade ett av sina födelsemärken och sen hänge efter mest hela kvällen. Jag och B sket i honom och dansade frisk vidare till Whitney huston tills tuttsvetten flödade.

Well, väl hemma tänkte jag ta tag i vardagens små bekymmmer som att nyttja min vaxa-fittan-deal.

På återbloggande!


Fröken D - Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: