Sidor

torsdag, oktober 09, 2008

fitthår igen

så var det det här med hår igen. fröken b uppmärksammade mig på att same shit, different day ania skrev om fitthår eftersom aftonbladet har en fin undersökning där jefligt många säger sig vara helrakade. jag håller med ania i ungefär det mesta hon skriver och lika så många av kommentarerna (tex lsm som nämner att fitthår är ett utseendeideal som många blir nerklankade på om dom följer, medans ex tighta jeans, som är minst lika dåligt inte ger någon större uppmärksamhet).

men ja. orka röda märken och invuxna hår. våga vägra barnframstjärt!

btw om nån vågar sig på en komentar är jag Sjukt nyfiken på hur ni ser på hår!

/fröken D

1 kommentar:

Grovt Initiativ sa...

vågar är väl klart man gör?

det är mig i vilket fall sjukt egalt med hårläget, på en tjej alltså, men jag lutar åt att föredra så lite ansat som möjligt. jag tycker det är sexigt med hår som går lite utanför det trostäckta området. visst är det drygt att få plocka hår hur munnen, kan ju ta ner lite stämning och så, men det är inte alls äckligt.

på mig själv skulle jag väl tycka det vore lite intressant att testa rakning, men vågar inte gå nära pungen med nåt vasst.