Sidor

torsdag, oktober 09, 2008

onanifrånvaron

på ett bra tag har jag inte ens rört mig själv. inte känt tillstymmelsen till kåthet. för några helger sen var jag hos stadigt och jo vi låg ju, (fick svamp, woooho. men mer om det nån annan gång men under våra rosa täcken har skrivit en del om det fenomen jag själv verkar ha upplevt, tack kroppen)
men som man kan räkna ut med lilltån så var jag tillbaka i gemet igår. jag ska få besök ikväll av en long lost dear friend, och jag är lix inte den som onnar när jag har besök. så jag kände att det kröp lite i kroppen igår och tänkte om jag börjar leka så kanske det kommer sig. det verkade då inte så. till en början. hur mycket jag än försökte förföra the klitt så ville den inte.
men typ plötsligt så låstnade det. och jävlar vad jag kom. jag kunde inte ens hålla tyst. det verkar lite som att dom små orgasmerna bara vill bli större och hårdare. jag längtar tills jag fyller förtio. enligt Oprah så är det ju då jävlar..

/fröken D

Inga kommentarer: