Sidor

måndag, oktober 20, 2008

bikten

fröken d nämnde det lite här
det här med att upptäcka att man är sexuell som barn
jag har inte något minne av att jag runkat när jag var liten. det började jag inte med förrän jag var runt 20..min flatvän försökte ge mig tips men jag fattade inte alls hur man det skulle gå till.. det gick inte, och det där med duschen har aldrig funkat för mig

jag minns tydligt att jag hade tillfällen då jag var kåt som barn, i lågstadieåldern där någongång. (jag undrar om man blev våt på den tiden?) jag stod i en stor mataffär en gång och råkade hitta en serie-pocketbok där de knullade. jag minns fortfarande att det var en kvinna som låg på rygg på en man och knullade honom. jag var fascinerad över att man kunde knulla så. min barbie och ken hade ju alltid kört missionären. det här med att knulla med barbie och ken började också tidigt.
jag märkte att jag hade en dragning. att jag inte kunde sluta läsa i den där boken och att det kändes så förbjudet.


mina föräldrar har aldrig pratat sex med mig som liten mer än att man läste någon bok om hur lillebror blir till, den genren.
i min familj var det där med sex något man inte pratade om. under hela min uppväxt zappade man bort sexscener på tv:n. sex var aldrig ok mer än mellan man och hustru och det var något väldigt privat, heligt till och med.

nu är jag på väg att outa något jag skämts för i många år. när jag väl berättade för någon ( det är inte så många mer än fröken d som vet) så sa fröken d att ”men det där är ju inget konstigt, sådär tror jag många gjort”
jag visste inte. jag vågade aldrig säga det till någon
det var en hemlighet så länge.

ok. confessiontime:..min hemlighet är det jag och granntjejen pysslade med.. det var också runt lågstadieåldern ungefär, ev tidigare jag minns inte helt... vi lekte massa gjorde ditten och datten och vi lekte också ”kille/tjej”. det jag mest minns av det är att vi hånglade. hon låg på mig och gned sig mot mig och jag tror vi hade någon slags pinne som hon fäste runt höfterna.
vi gjorde det alltid i smyg i någon lada. jag tror inte jag kom eller så på något sätt men jag gillade det och jag fattade inte riktigt varför.
redan som barn verkar jag ha varit rätt kåt för jag minns att jag ville leka det här mycket oftare än hon ville.
jag kan inte komma ihåg att jag hade tyckte om henne sådär extra..hon var min vän och jag ville att hon skulle gnida sig mot mig.

sen så flyttade hennes familj
jag undrar vad som hade hänt om hon hade stannat. om hon tröttnat på att jag ville leka sådär ,om jag tröttnat. jag visste att det var något ”dåligt” som absolut ingen fick veta.
ingen har vetat i alla dessa år.
så nu outar jag det i en blogg

jag har ingen kontakt med henne trots att hon inte flyttade så långt ifrån där jag växte upp. jag såg henne för något år sedan och vi har inte pratat sen vi var små.. vi var ju bara barn och vi lekte och upptäckte vår sexualitet men jag kan fortfarande inte riktigt stå för det. inte inför henne och inte för mig själv riktigt än.. när jag ser henne så tänker jag bara på det här. och känslan jag hade av att känna att jag gjorde något fel. jag skäms fortfarande litegrann


det här med barns sexualitet är ju så tabu.
hur kan det komma sig att man har driften så tidigt när kroppen ändå inte är redo att knulla?
om jag själv hade barn så vet jag inte riktigt hur jag skulle hantera det att mitt barn blir en sexuell varelse vid tidig ålder. hur dealar man med det och vart går gränsen?
när är det ok för ett barn/tonåring att ligga första gången? om vi hade klätt av oss och petat fingrar i varandra så hade ju det kunnat räknas som samlag.
( sen är ju det där med hur man förlorar oskulden en hel diskussion i sig, vad som räknas osv.)

och som vanligt. har man secrets man vill dela här så går det mer än bra.
minns du din barndomskåthet. hur kändes den och vad gjorde du med den?


/fröken b

2 kommentarer:

Fröken B och fröken D sa...

jag berättade väl i samma veva att jag också hade en grannflicka som jag lekte precis samma sak med? fast vi var till och med nakna, men med nån pinne bunden runt en höft.. samma spänning samma tabu..

Anonym sa...

Samma här. Grannflickan, grannpojken, tjejkompisen, lillebror, lillebrors kompis, tjejkusinen, killkusinen... Alla lekta jag knulla-lekar med. Och trodde jag var ensam om att göra sånt fult.