Sidor

torsdag, augusti 14, 2008

fröken d och porren

både LSM (1 och 2), akuhujan (1,2 och 3) samt niklas hellgren har skrivit en hel del om porren.
och jag kände så jäkla mycket igen mig.

jag såg min första porrfilm i sådär 8-10 års åldern. jag kommer ihåg att jag och min granne hittade ett videoband med hennes pappas namn på (har nämnt detta tidigare här), hon och jag lekte ofta sex och även om jag inte viste varför så på nått sätt blev jag upphetsad varje gång ett par på tv kysstes och var nakna och även om man inte fick se nått (vilket jag ville) så förstod jag ungefär vad som hände och att det var något som hände med mig när jag såg dem.

och vad glad jag blev när LSM skrev om hur hon som liten gned sig mot diverse mjukdjur och kuddar, precis som jag gjorde. för onanera har jag gjort, ja längre än vad jag nu kan minnas. sen när internet gjorde sitt insteg i mitt familjehem hände det ju att jag surfade upp sidor där man kunde se bilder och filmklipp. det var i högstadie/gymnasie åldern och jag hade fått veta att porr var något ont. det var förnedrande för kvinnor sa man mig, men ändå blev jag upphetsad. det var förbjudet att kolla på men samtidigt så spännande och mitt största verktyg för att stilla fantasin och hetsa upp mig så till den grad att jag kunde komma på två röda. det var även i den åldern då jag trodde att jag aldrig skulle få ens komma i närheten av en pojke, än mindre av en naken sådan och kors i taket om jag ever skulle få hångla.

att prata om att jag kollade på porr med mina vänner fanns inte. vi pratade inte onani, sexualitet eller något ens i närheten. om det inte gällde killar. men det var fortfarande så otroligt oskyldigt då. på sin höjd om hångel. okysst som jag var tills 17års åldern (okej 17 år med två månader kvar till 18). jag känner att jag svamlar men vad jag vill ha sagt är ungefär det samma som lsm så typ läs hennes.. men vad jag menar är att trots att jag såg porrfilm redan som barn så känner jag inte att porren har skapat eller gett mig min sexualitet, eller att porren skulle ha varit en norm jag försökt uppfylla. porren är för mig en källa för upphetsning, det är fantasier det är att se och nästan känna, porren får knulla mig så som jag vill att den ska knulla mig.

Inga kommentarer: