Sidor

torsdag, augusti 14, 2008

våld

igår var både jag och min lover rätt kåta men han orkade inte trigga mig genom att skriva dirt som han brukar.
så jag fick stå för det denna gången..
det är väldigt nytt för mig men väldigt kul och det slutade med att jag var blöt genom mina bomullsbyxor och det värkte i fittan efter kuk.
jag kan inte riktigt det där med att runka och skriva mycket samtidigt så det fick jag göra efter.

det jag tänkte komma till är vad som blir när jag får fantisera fritt för att kåta upp honom och mig.
jag har under denna sommaren, denna sexrevolution, allt mer insett att jag gillar våld i samband med sex.
min lover frågade mig någon gång om han fick örfila mig när vi knullade, jag sa nej. inga slag mot ansiktet, det känns inte ok.
men jag har ändrat mig. allt det man tänder på är inte alltid så pk. det är något jag inte kan styra över. det jag tänder på bara finns där utan att jag kan påverka så mycket.
även om han har flyttat så hade vi en fantastisk knullweekend rätt nyss. då var det jag som sa till honom efter en av våra knullsessions; slå mig i ansiktet då.
det är en del av det hårda jag gillar, att få knulla och bli knullad hårt. som när han knuffade ner min överkropp över matbordet drog ner mina byxor och bangbangbang-knullade mig.
eller den där underbara trappan som jag nästan kunde hänga mig i och jag skakade och skrek som fan när han knullade mig och det lät nog i större delen av huset.
strypsex är inte min grej, inte än i alla fall. men åh, våld. tyvärr tål han inte så mycket som jag gör. jag har spankat lite och slapat till honom i ansiktet lite lätt någon gång när jag ridit honom men inte så mycket.

jag vill piskas tills jag ber om nåd. vill piska. vill skada. riva någon blodig med mina naglar.
våldet kanske blir ok för mig när jag får bruka det också. och det är inte vem som helst som får slå mig..jag måste veta att mannen (eller kvinnan) respekterar mig.

jag vill ha piska. jag vill ha cuffs. jag vill ha ögonbindel och jag vill ha munkavel.
i kombination och var för sig.
allt det här är väldigt nytt. vem vet vart min dragning för våld slutar..
någon gång ska den jag knullar få sig en rejäl örfil iallafall

/fröken b

2 kommentarer:

Anonym sa...

californication-knytnäven vill jag nog ha nån gång på prov. med sådär riktigt god timing.

Anonym sa...

åh jaa, den är en klassiker.
det är nog mer än en man som blev lite nyfikna på knytnäven efter den scenen. sjukt hett.