Sidor

fredag, augusti 08, 2008

vardag

okej. alltså är man ett par där den ene jobbar skift fattar jag inte hur man hinner ligga. stadigt jobbar skift. så vi ligger inte särskilt mycket och nu, nu har jag mens. inte för att det brukar hindra mig.
men det här att inte ligga, jag måste säga att det är rätt skönt. på distans så som vi har varit rätt länge och nu kommer att bli igen, (jag har åkt hem till stan på andra sidan av sverige) så kan vi ju inte ligga anyway. och när man då ses har jag känt ganska mycket press på att nu jävlar ska det liggas..! inte så att stadigt tjatar och är på, snarare lite tvärt om, mer är det jag som får griller i huvudet om att nått måste ju vara fel om vi inte vill ligga första bästa när vi inte har setts på nån vecka eller så. men nu när vi inte har legat i parti och minut har dom där tankarna rätt mycket försvunnit. knullar vi så knullar vi (och jävlar vad skönt) men gör vi det inte är det inte mer med det. tack huvudet att grillerna är borta.

och mest av allt vill jag ändå bara skeda, stor som liten sked.

/fröken d

ps: sist vi låg, red jag och det hände igen. stora pölen på lakanet. och när jag inte orkade rida mer och vi gjorde min favvo (jag vet jag är tråkig men) missionärsvariant med benen i vädret är typ det bästa, så kom det igen. squirt allstå, det konstigaste sen orgasmen.
ds.

Inga kommentarer: