Sidor

tisdag, augusti 19, 2008

appropå hår

jag vet ju inte alls hur mycket hår du har! vi får börja gå runt mer nakna. uppenbarligen gör vi det ju när vi är själva såatte.
men jo.
i mitt huvud är det såklart att brudar har anal-hår. jag har det så varför skulle inte nån mer ha det. och fröken b har det tydligen med såatte. porrbrudar och helrakta / vaxat är vad jag tror inte nån norm och hur som helst tycker jag det är för obekvämt för att göra det till en. så go fröken b go! odla ut nu för fan.
lite inspiration så länge. och som för att visa att brudz också har analhår..

(varning för känsliga tittare)



och till detta lägger jag lite håriga länkar

hairy beuty
smart pussy
full bush

/fröken d

ps i början när jag surfade porr tröttnade jag så totalt på hårlösheten så jag började dra mig till kategorin hairy, det finns ju en hel underkattegori porr med bara håriga brudz. me like ibland. ds

4 kommentarer:

Grovt Initiativ sa...

det är så jobbigt att det blir sån jävla fokusering på hår där bara, kan de inte bara ha det lite överrallt istället. behöva göra det till en fetisch för att få gilla liksom. störigt allt ska va.

Fröken B och fröken D sa...

grovt initiativ : jo det är ju det man helst vill. men så länge får man väl göra sin egen blandning typ.
/d

Grovt Initiativ sa...

som lösviktsgodis!

Fröken B och fröken D sa...

g i- ja men exakt! det är så vi vill ha vår porr