Sidor

fredag, augusti 22, 2008

högljudda män sökes

jag har haft en lovely morgon. då jag vaknat, somnat igen. vaknat till porrsurfat, glott på porrfilm och runkat för att sedan somna till än en gång. sådär borde man vakna varje morgon. (om det inte finns någon annan att knulla dvs)

när jag kollar amatörporr så finns det så mycket exempel på porr som inte funkar för mig.
tex: när de har ful musik på i bakgrunden. varför förstöra sexet?
människorna i den är alldeles för plastiga till utseende.
de kör för tråkigt och mjukt sex
eller så känns sexet bara inte bra. stämningen mellan dem som knullar. hela attityden. jagskasättapåhennetillshonfårsvårtattgåienvecka-attityden. när det ska gå ut på förnedring osv. när man blir osäker på hur mycket kvinnan är med på det (ja jag tittar i princip uteslutande på heteroporr, så tråkig är jag)

men det jag skulle komma fram till är att något av de tråkigaste hemmainspelningar är där de som knullar inte låter! så sjuukt trist. det funkar inte alls för mig.
som jag har nämt i tidgare inlägg så är jag en moaner. eller mer en screamer kan vi väl säga.
det har jag väl alltid varit men det har intensifierats i takt med att jag faktiskt börjat komma och självklart har det att göra med vem jag har sex med, hur bekväm jag är med den personen och vilket sex man har. men ju mer jag accepterat min kåthet och njutit av sexet ju mer låter jag.
jag låter oftast när jag knullar med mig själv också. men jag kan hålla käft om det är någon i rummet intill.
om jag knullar med någon annan är jag inte lika bra på detta. det tar bort så mycket av njutningen att behöva behärska sig. (kanske skulle det funka med en gag-boll om man stör för andra för mycket, det skulle nog till och med kunna bli hett)

jag har nog väckt en och annan roomate när jag knullar.
då jag brukade ligga med norrmannen så sa fnissade jag lite och sa något om att hans kollektiv säkert hade hört mig. han pratade mer om att han inte låta för att visa hänsyn. och det är ju förståligt, att ha dämpat sex av den anledningen
men när det inte finns någon att störa då?

varför är så många män tysta? det är en sån lost. ni borde stöna och låta. det är ju en sån turn on att knulla eller suga någon som stönar. om de håller helt tyst blir man lite..jaha, vad händer nu, funkar det här eller är det inte skönt alls?
det finns andra sätt att få bekräftat att något är skönt men själva stönen och ev skrik är min favvo. britten brukade ligga där bakom sin lugg med ett flin på läpparna och säga
”god oh god”. eller prata lite smuts, me like. och säga saker som" I love beeing inside of you", ” I wanna fuck you for the rest of my life” tyvärr ville inte jag det. även om han brukade säga till mig att jag var ett” great fuck” så var britten inget toppenligg. han var typen som penetrerade i 20min..högst, kom och somnade. varför vi eller jag inte pratade om det här är en annan story

men jag letar efter män som låter. män som stör mina grannar. jag vill höra er.
jag menar jag själv är typen som inte riktigt kan hålla käft ens när jag har en kuk i munnen för det gör mig kåt..när den andra parten helt håller käft då så blir det så trist och lite sterotypt.
kanske delvis därför jag tänder så mycket på att knulla till en porrfilm, då blir det inte bara jag som skriker. (btw få ligga med datorn å kolla på porr medan man blir slickad är så nice)

jag antar att det finns kvinnor som fejkar stön &skrik vilket känns sorgligt. eller bara löjligt. för hur fan ska någon då veta när de gör rätt. när det är sådär skönt så man inte kan låta bli att skrika så man efteråt upptäcker att man har ont i halsen.
det finns nog män som tycker det är lite obekvämt med högljudda kvinnor också men jag har inte träffat någon än. jag har aldrig fejkat en orgasm.däremot tror jag kanske att vissa män tror att jag kommit eftersom jag låter så mycket, men det är ju så sjukt skönt med kuk, fingrar, tunga ibland, då går det inte att låta bli.

stön och skrik är något som bara ska komma av sig självt. ibland kommer det också ord som man inte har någon aning om vart de kom ifrån. det bara händer.
håller män in, eller har de bara aldrig börjat låta mycket?
en man sa till mig att han trodde det var för att tjejer har det så mycket skönare, kan komma flera gånger om osv..men det tror jag inte riktigt på.
jag vill ha mer än ett stön när ni kommer. om ni kommer. jag vill ha suckar, stön, prat, skrik osv. då kommer jag och nog många kvinnor med mig vilja knulla er ännu mer, oftare och längre.

fröken b blir glad om man vill tycka om det här. hur låter du? hur låter männen/kvinnorna du knullar med?

3 kommentarer:

Grovt Initiativ sa...

nästan lika tysta som läsarna av denna bloggen (skandal att inga kommenterar!) är de, männen.

jag vet, vi är skittråkiga. naturligtvis är det så enkelt som att det är de gamla vanliga rollerna som spökar och man känner sig inte bekväm med att låta okontrollerat för man ska vara en bestämd man och på sin höjd köra lite dirty talk. jag jobbar på det. vägen till real noise är fake noise.

Fröken B och fröken D sa...

ja tack för att du inte är lika blyg som resterande läsare! go go go

fake away, snart kommer det.. du kan få ett tips med inspiration på vägen.. http://beautifulagony.com

/fröken d

Fröken B och fröken D sa...

och appropå vrål, som du vet b, så låter jag som fan.. stadigt också.. frust pust och vrål, fatta att våra grannar måste hata oss! haha

/d