Sidor

torsdag, augusti 14, 2008

kåtslag

varför är det alltid så att när man är som mest kåt så handlar plötsligt allt man gör och ser om sex.
varit och hälsat på hos en vän och han och jag är väl inte jätteöppna att snacka sex med varandra men inte totalt pryda heller. men lite jobbigt är det när det som går på tvn på kvällen är sex and the city och jag vill också knulla sådär, men det finns ingen här att knulla med och jag kan inte jättemycket outa min frustration inför honom. när han sen visar mig hotel chevalier och natalie portman är så fruktansvärt snygg och nakensscenerna är så förbannat heta att jag tror jag blir tokig.


sen att drömma nån skum sexdröm på soffan och inte veta om jag faktiskt stönade högt när någon trängde in i mig i drömmen. för att därefter till frukost hitta en film som heter young people fucking på hans hårddisk som han säger är bra och nejnej ingen porrfilm! fast något mjukporrig var den såklart, jag laddar den nu så jag kan se klart den och runka.. ett hett tips alltså, om du inte gillar porr så, Young people fucking.

och tillsist gå på musée där en bild av en tjej med ögonbindel runkar av två män får det att dunka till i fittan på mig igen och jag mjuknar snart och ramlar ihop i en kåthög på golvet.

/frökenn d

Inga kommentarer: