Sidor

tisdag, augusti 12, 2008

samtalandet

fröken b och fröken d samlades dagen till ära över bullar, popcorn, saft och filmer i en fet soffa någonstans i sverige. vi har snackat så mycket sex och porr att jag nu är helt till mig. i ett dygn har ämnet inte haft något slut och på ett sätt önskar jag att vi bandade oss så man kunde få höra alla våra ämnen och diskussioner som vi har. jag vill så sjukt mycket ligga just nu. eller åtminstone cam-dejta med stadigt, om jag ändå hade en webkamera..! jag ska surfa porr. så får vi se var vi landar. jag vill ha en fet stor porraffär att gå till också, kolla på leksaker, köpa bdsm tejp, handklovar, glidmedel, g-stav (dom i glas är så snygga så jag blir helt till mig), bara gå och kika på alla lustiga saker som finns. får nöja mig med webshops så länge.

/ fröken d

Inga kommentarer: