Sidor

lördag, mars 21, 2009

dagens beundrarmejl

dagens mejl från snuskcommunitiet


"Måste börja med att skriva att det är första gången på nätet iallafall som ja blir stum när jag ser bilden på dig! Och ja jag är kräsen när det gäller sånt, så lätt att irretera sig på smågrejer men så e det iallafall:). Men skulle VERKLIGEN vilja prata med dig och fåå visa vem ja är för tror du skulle gilla det;) ska skriva lite här och nu vem ja är så får du höra av dig om du vill veta mer!
ja en vanlig kille med bra utsende och jobb, älskar sport ja en svensson kille men som gillar det där extra i sängen som nästan alla andra saknar;)
separerad från min sambo sen någon månad och känner att det är dags att titta iallafall om det finns nån som faller en i smaken, och då menar ja faktiskt personlighet i förstahand även om man e lite halvkräsen på utsende;) men humor och att vara spontan och glad är jävligt viktigt eftersom ja gärna hade velat träffa nån som det smäller till hos;).
kram x
du e så fin så ja blir galen, snälla ge mig chansen. "

jag har inte svarat än. jag vet inte om svenssonkillen som älskar sport är min grej direkt. inte någon som väljer att kalla sig master27 heller. men jag skulle ju kunna svara bara för att hetsa och vara elak..muhaha

/fröken b

Inga kommentarer: