Sidor

söndag, mars 01, 2009

igår låg jag och särade på asset för en medelålders kvinna

ja, jag är en av dem nu.
en av dem som jag inte alls förstått mig på tidigare.
jag har gjort det, vaxat fittat på salong. all of it. som 80-talisterna. de ska ju tydligen vara väldigt hårlösa på fittan (även om jag inte har någon jag vet i min krets som gör det..)
har funderat på det ett tag och velat testa av nyfikenhet. provade ju en hemmavaxning för ett par månader sen och det var ingen höjdare kan jag säga. man måste ju rycka direkt, och sen svalnar det, man får inte bort det och så kommer inte allt med ..himla meck med andra ord.
för några veckor sen såg jag en artikel i en tidning och så var jag bokad..
jag var nervös. vaxet var rosa och kvinnan lugnade mig lite bad mig hjälpa till att sträcka på huden.
vaxet var varmt lite väl varmt ibland och hon hade någon sorts litet papper/handduk som hon drog med.
det gjorde ont, det ska inte förnekas men det var rätt ok. asset gjorde inte så ont som jag trodde utan det var mer venusberget som var kämpigast.

resultat?
jag var lite öm och röd igår. idag är jag fortfarande rätt röd. är det bara jag som har väldigt känslig fitthud eller vänjer man sig?
nåja, håren ska ju bli mjukare när de växer ut efter att man vaxat så jag ska köra på ett tag tänkter jag. se vad jag tycker
för tillfället har jag en del hårstrån kvar också man kan inte vaxa för många gånger på samma ställe säger kvinnan så jag har noppat bort lite (mm..aj), men allt är inte helt borta.
så vi får väl se vad som händer och hur fitthåret som växer ut nästa gång ser ut
just nu orkar jag inte ta hand om min muff.
helmuff blir bara strävt och hårt. halvmuff brukar sluta med att jag ska ta bort rätt mkt på sidorna sen blir det snett och jag justerar och sen bara faaan också, och då åker allt av iallafall.

/en nyvaxad fröken b

2 kommentarer:

Whosyourdaddy sa...

underbart med lenvaxat! Nyfiken på att göra det själv ;) inte lika självklart för en kille ;)

Fröken B och fröken D sa...

jag vet inte om jag gick till fel kvinna för jag tyckte alltid det missades lite hårstrån här och där.

klart du ska testa!
glöm inte asset, det är gött att ge tunga på (i) ett hårfritt ass

/fröken b