Sidor

torsdag, mars 05, 2009

kondomknullet

jag har gjort det!
kondomknullat på riktigt.
så vi behövde alltså använda kådis om det skulle bli ligga så jag trädde på min första kondom ever.
det var ju sjukt svårt! vi använde profil, är den kass eller?
det tog 3 kondomer innan jag fick på den, den fastnade ju på mitten och det gick inte alls att rulla vidare neråt. det slutade med att jag fick ta försiktigt i nedre kanten med naglarna,fingrarna och få tag i kondomen och dra ner den istället.
det lät konstigt, kändes konstigt och han tyckte det var måttligt intressant, kände inte så mycket och fick kämpa för att inte slakna
vi provade kanske i tio minuter och när det gav honom så lite så tappade jag också intresset totalt, var ju ändå rätt oknullig redan från början så vi la ner.
la ner så pass att vi inte låg på en vecka och det var faktiskt schysst.
för det är lugnt när man vet att man ändå inte ska/kan ha sex då blir jag inte sådär tokfrustrerad och gnyr och sover sjukt dåligt.
då kunde jag slappna av och tycka det var skönt att vi hade mer tid att sova och bara gosa.

nej alltså jag vet inte om jag kommer kunna vänja mig vid kondomsex men ska man ta tag i att knulla runt så känns det som det vore vettigt att använda ändå.

/fröken b

1 kommentar:

Anonym sa...

kunde inte han sköta påtagandet av kondomen? dom borde ju ha övat nån gång liksom...