Sidor

måndag, mars 16, 2009

när man är kvinna och känner sig passiv

ge mig mer nakensidor som everyday nakedness
kan jag få en sån med män också, tack.
jag var på vippen att skicka in en bild men gjorde aldrig det.

och ge mig mer sånna här ställningar




för visst blir man uttråkad ibland av att känna sig som den som blir "knullad"
att ligga still och ta emot juckande.
och så sätter man sig on top, framåtvänd och bakåtvänd och sen ba..now what
ge mig gärna tips om aktiva ställningar för kvinnor, jag har brist på inspiration.

jag vill testa ställningen på bilden men jag funderar på om jag kanske är såpass ovan att va i den positionen så att den skulle kunna göra mig generad.
det blir liksom lite att reclaima den manliga blicken, att vara den som ser, gör.
det är knepigt att sluta utgå ifrån den. den sitter rätt stuck och rent porrmässigt så utgår ju den allra mesta porren från den så det är ju inte så konstigt egentligen, hur van man är att iaktta sex på ett visst sätt.

men även om man själv är medveten om vilka roller som ofta ges till kvinnor och män i sexuella sammanhang så halkar man likt förbannat in i det tänkandet då och då.
när jag försöker tänka mig in i den ställningen så tänker jag mig själv "leka kille"
varför ska det vara så knepigt att skapa den kvinnliga blicken eller en mer könsneutral blick?
jag tror det är därför jag gillar porr där alla penetrerar alla, där man byter roller. som i klippet jag såg häromdan med killen som munknullade en brud för att sedan avbryta då och då för att böja sig framåt och bli rimmad.

läs mer om den kvinnliga och manliga blicken i liv strömquist smarta inlägg här

appråpå liv, läs hennes queera snuskserie drift
jag skulle gärna vilka adda närstrid: vanessas porrnoveller till min samling, ge mig!

/fröken b

Inga kommentarer: