Sidor

torsdag, oktober 22, 2009

anal-debatten

gustav, tanja och säkert många fler har skrivit mycket intressanta respons till det här klippet från UR som rörde upp en del i grytan.
det jag tycker är mest synd, är att rfsus inslag blir så kort och vinklat.
MEN det jag tycker är sämst är att dom helt glömmer bort att det faktiskt är en 14 åring tjej som först tar upp analsex, varpå rfsu-tjejen såklart berättar vad som är bra att tänka på. jag själv hade lätt hellre haft henne (från rfsu) som sexualupplysare än vår skolsyster som knappt vågade säga mens. eller mens vågade hon sig in på men glidmedel vad är det? och efter det såg jag mest porr och undrade länge hur fan dom gör för att få det att glida så lätt i arslet.
läs gustav och tanja för längre, bättre och djupare inlägg än vad jag klämmer ur mig.

Fröken D

Inga kommentarer: