Sidor

fredag, oktober 02, 2009

hihi-sex

det finns ju olika sätt man kan spänna fittan på när man knullar
jag är dålig på att komma ihåg att träna min muskler men jag skaa
har övergivit mina smartballs för en mer hardcore variant, benwakulor. de är mindre och tyngre. jag har inte kommit så långt och det är assvårt att hålla dem inne mer än 5 minuter..sen pluppar de ut och det känns som man föder två kulor,,inte så skönt. inte heller så smidigt när de åker ut i byxbenen.
träna mer var det..
tills dess kan man ta till andra knep, om man inte är ett fan av strypsex så kan man köra snällvarianten,,kittelsex. (heterovariant då som vanligt)
det går helt enkelt till så att mannen kittlar kvinnan under in och ut:andet.
när jag hade hihi-sex så var det uppenbarligen väldigt skönt för honom, fittan spände sig bra och det blev skönare för mig också, såklart.
det är konstigt och kul att bli kittlad under knull för det är skönt och asjobbigt samtidigt, man vill loss men ändå inte.
det blir...mm..aahh..hihi..mmm..fniss..aaahh...HAHAHA
och har en tendens att sluta med att man stannar upp och börjar skratta båda två.

/fröken b

Inga kommentarer: