Sidor

tisdag, oktober 06, 2009

hilfe!

jag behöver tips från er, snuskbloggstips.
så vad läser ni?
jag vill läsa om folk som knullar, som funderar över knulla. gärna med en ganska porrig touch.
needy girl som numera bloggar här är inte alls lika rolig längre.
jag är inte ute efter bloggar med långa sexnoveller (det är som porr med alldeles för långt förspel,,get to the point lix!) eller ännu värre, "hans mun mot min mun och vi connectar så starkt, det underbara i att vara han nära, två själar som möts"..och blabla sånt där..vidrigt. jag är heller inte ute efter gothiga snuskbloggar där allt är rött och där det publiceras bilder på rosor och blod osv..
ge mig fniss, snusktips och porr, bitte!!



medan ni klurar över det får ni titta på boobies så länge
titta och imponeras av schvunget i ett par rejäla titties (snott härifrån)



/fröken b

2 kommentarer:

Victor sa...

Sitter på dåligt med snuskbloggstips desvärre..

Fröken B och fröken D sa...

synd!
hojta om du hittar

/fröken b