Sidor

onsdag, juli 21, 2010

besök delux

postliggavärken.
hela min vänstersida känns lätt förlamad.
efter upphämtning och kaffedrickande drack vi vin och hånglade i mitt kök. tror du vi kan hångla tills jag måste åka i morgon? jag tror vi låg innan jag ens hittade vinöppnaren. jag gillar hur salt han smakar, att han producerar svett nog för oss båda två. att vi röker i fönstret och jag traskar runt naken och slår honom i solbrändhet. att vi är en sight for sore eyes om man tittar upp mot mitt öppna fönster. jag vet inte vem som hånglar upp vem och vi vill lika mycket. han ger mig fler blåmärken till min samling och biter mig i armen, inget annat gör ont. jag får kväljningar av hans kuk i halsen men hör hans stön. jag byter lakan en gång, vi duschar så många gånger att jag inte minns hur många. han ligger på sidan, jag på rygg över hans ena ben. han drar mig ner mot fotändan, han är en teas, kysser mina innanlår, hans andedräkt och jag känner bara varmt och gnyr, men det är bara innanlåren han kysser. tills sen. gott säger han, fnissar och kysser mig. vi somnar och jag har aldrig känt mig såhär bekväm. vaknar i kvalmig hetta. jag är ovanpå honom och han drar mig nära. jag rätar upp mig och märker att det blir skönt, för skönt, han kommer och makten över det nöjda leendet är helt och hållet min. vi ligger och svetten gör oss vimmelkantiga av vätskebrist, så vi går ner på stan och jag kan inte låta bli att plocka bort osynliga små hårstrån och bös som nästan inte finns. vi äter pizza och röker så jag blir yr och tappar talförmågan. dricker kaffe och skickar vykort, det är ju så kontinentalt.

han kysser mig på centralen. jag går och badar.

/Fröken D