Sidor

tisdag, juli 06, 2010

nakenfest för två

i helgen som gick hade jag och B världens baluns. tanken var att dra vidare, vi hade biljetter och allt, men det gick som det gick när vinet låg på kylning, kaffet kokades och vaniljvodkan åkte fram. det var ett sjujävla drag ska ni veta.

det hela gick av stapeln i min lägenhet, vilken såhär på sommarhalvåret är så varm att jag vanligtvis går runt näck eller halvnäck. (nu har jag skaffat fläkt så jag hoppas jag kommer kunna i alla fall röra mig litegranna utan att dö svettdöden.)

Så när B kom över satt jag i underkläderna och hon var inte sen att sluta upp, det är lite som att gå in i en vägg när man öppnar dörren till min kammare. så. vi började lite försiktigt på kaffedrinkarna men hamnade snart i ett visa pattarna challenge mode med en av B:s vänner som satt som distansdeltagare över msn. Det var fasligt lite action från hans sida och vi svepte vin, cider och vaniljvodkedrinkar i allt högre takt. vilket resulterade i att den här bilden skickades till B:s vän. klockan var då 22.54.

nångång runt halv tolv snåret började B snacka om att vi måste minsann draaa nu. ska bara dricka upp det här... vi mms:ade även världens fulaste tuttbild till nämnda vän, tillslut. vi fick ett mycket pk-vänligt svar tillbaka, om jag minns rätt.

Vid ett-tiden så slöt istället designern upp först via FB-chatten och rätt snart inpå via skype. Vid det laget drog vi på hela arsenalen och han var ju barbröstad så varför skulle inte vi vara det.
jag tog B:s klämma på brön-oskuld, och vi tog varandras hångeloskuld. mitt sådär live on the air att designern blev till sig i trasorna. jag trillade även av stolen.

kort där efter var klockan plötsligt efter två och B kräktes lite och somnade på en dunsko inne på toaletten. designern påpekade detta för mig som då var ganska, ska vi säga ofokuserad, och jag rusade till undsättning. B kunde iof konsten att spy alldeles på egen hand och behövde ingen assistans. jag som blivit till mig i trasorna, var packad som en sillburk och med en designer på tråden ville ju lätt avreagera mig och körde väldigt vänligt och förstående vän (haha not) ut stackars B, (som iof har väldigt nära hem) och la mig tillrätta för en web-runk med designern. jag sköljde komplimanger i stil med grekisk gud över honom och var allmänt fyllebedårande. kom tydligen även med tips från coachen "tvåååå fingraaaaar". härlig man är. när han väl skulle sova snurrade min värld lite för fort och jag gjorde som B och spydde lite på toaletten innan jag kröp till kojs för att sen vakna typ fyra timmar senare med bakispuls till årets varmaste dag.

2010 nakenfester åt folket!

/Fröken D

Inga kommentarer: