Sidor

torsdag, juli 01, 2010

aftermath


gött för fröken D att hon får ligga järnet.
här (=i fittan) är torkornas torka. och ja.,jag tycker lite synd om mig själv.

mitt ex har ju ändå funnits i mitt liv i säkert 5 år till och från
vissa dagar känns det lättare att försöka komma vidare efter ett break up
när ens tjafsande handlar om så triviala saker att det gör mig trötttrötttrött
och får mig att tänka, det kanske är någon lightversion av asbergers han har?
eller är vi bara vääldigt olika.
fast det gör ont. det kommer ikapp mig nu.
för tillfället känns planen att fortsätta ligga med honom så småningom inte så vidare aktuell.
även om det var vad vi båda tänkte..bra ligga får man inte slösa bort.
menmen det kanske händer, vem vet.
när vi väl ses så är vi kassa på att inte ligga med varandra
gör vi inte det blir det alltid väldigt märkligt.
det är märkligt. den där fysiska dragningen till någon som man har så lite kontroll över.
jag undrar om det har med feromoner att göra, eller dofter på något sätt.
när man inte riktigt vill kanske, vet att det inte alltid är en bra idé, men ändå kommer tillbaka till varandra.
kommer det där sluta nu?
är allt slut?
kommer vi inte längre dras till varandra som vi gjort så länge.
det är svårt att släppa någon man av och till varit svag för så länge
men vi har ju försökt..och vi är inte på samma stadie i livet alls
det kan ändå kännas sorgligt.
hur kapar man bort någon ur sitt liv?

jag vill dejta. dejta och hångla
bring the good stuff medan jag slickar mina sår
det är för allas bästa..jag blir så himla tjurig när jag inte får ligga.
men hjärtat, det är i viloläge.

/fröken b



2 kommentarer:

FrökenD sa...

du får låna herr k, han säger att han ska komma söder ut any how.

Fröken B och fröken D sa...

ok..det kan jag väl tänka mig..
fint att dela med sig ligg..puss!
/fröken b