Sidor

torsdag, juli 01, 2010

dressing till svampen.

måste förresten tipsa om Tanjas tips om vinäger i fittan vid svamp. jag har blandat min första pet-flaska, legat på golvet och försökt hälla på på nått bra sätt. smörjer även med pevaryl och är tvättad med barnolja, (hoppas det duger lika bra som det extra jungfrueliga oljesyskonet) nu jävlar ska svampen få sig en omgång den sent ska glömma. och här ska ju inte liggas på ett tag.

to be continued ...

/Fröken D

är det nån mer än jag som tycker att pevaryl gör att det kliar ättervärre?

3 kommentarer:

Tanja Suhinina sa...

Alltså, på lång sikt gör ju receptfria svampmedel att det kliar ännu värre, för de pajar ju slemhinnorna.
Jag har hört att man ska använda icke-syntetiska oljor i fittan, venne hur barnoljan är.

Fröken D sa...

men wtf. vad ska man då göra? skönt moment 22.

okizay, får bli en tripp till willys för riktig olivolja dårå, bara det bästa är gott nog så att säga.

/ Fröken D

Tanja Suhinina sa...

Det är ju det ljuva med receptfria svampmediciner, att kunna fånga upp ögonblicket då det blir mer aj som fan av medicinerna än svampen. Jag skulle köra med receptsakerna ett par dagar och sedan fasa ut mot huskurattack. Och så ska man ju inte ha fittsex under tiden och sedan lite till. Det är den biten jag tokfaller på.