Sidor

onsdag, november 03, 2010

Tandborstfailet

Jag brukar halvt på skämt, halv på allvar säga till lover tillika mitt ex, att
-Även om vi ses nuförtiden lite då och då..sover, knullar och myser och sånt därnt så blir det INTE tal om att byta nycklar eller ha tandborstar hos varandra.
Han fattar inte mitt resonemang...
Kontrollfreaket i mig vill mäta relationen lite i sådana saker.
Att nu är vi väl inte för seriösa med varandra? ramlar ner i grälhålet, ledsenhålet och att jag bara ser dig,dig,dig när du inte ser mig,mig,mig. Vi vet efter empiriska undersökningar att det funkar ju inte
vi krockar i våra olikheter och hur vi ser på livet.
Men ligga och ta på varandra är vi jävligt bra på.

Så gjorde jag felet att glömma min tandborste där. (Han har väl i princip en tandborste här eftersom han fick låna min extratandborste en gång..för han får fan inte låna den jag använder..det är äckligt!)
Jag tog extranycklarna och slängde in dem genom brevinkastet, cyklade hem och kom på..
fan..tandborsten!
För att inte tvingas cykla dit igen senare under dan (orka) så köpte jag med mig en ny tandborste.
Så nu är min tandborste där..i hans badrum.
What to do???
Det känns lite jobbigt och är den kvar där kommer säkert någon annan brud låna den och jag tycker sånt är äckligt..!

Kära bullen..vad ska jag göra??

/fröken b

Inga kommentarer: