Sidor

tisdag, november 02, 2010

i natt jag drömde

något som jag aldrig drömt förrut. jomen serri.
jag drömde att jag hade sex med polisen. min vän doktorandens pojkvän. det känns ju lite märkligt såhär i efterhand med tanke på vårt nästan ligg i midsommartid. men den här gången var det bara polisen. i mitt huvud visste jag att jag inte kunde berätta nått för min kära kära vän, undrade om han hade sagt något och kände mig som en jävligt taskig vän samtidigt som jag visste att jag inte var nått hot mot deras förhållande. det var ju bara sex. så moralen lämnar mig inte, trots drömvärlden. fint det. jobbigt bara att jag inte riktigt känner att jag kan berätta detta för doktoranden, vi har ju inte pratat om midsommar incidenten och även om jag tror att allt är lugnt och fint och bra, så är jag ändå lite orolig.

något senare i drömmen blev bowling en övergång till att jag skedade och låg med elin grelsson. det måste jag klassa som ännu märkligare, jag har ju aldrig ens träffat henne, så ursäkta elin, men min hjärna works in mysterious ways uppenbarligen. det märkligaste måste varit min hjärnas metafor för att jag hade svårt att få in fingrarna i ett bowlingklot som sen övergick till fingrar i fitta. nåväl det var gött och uppenbarligen har jag ett fett uppdämt behov av ligga just nu. kommer säkert inte kunna scoras på torsdagsdejten fast jag hoppas lite i hemlighet.

/Fröken D

Inga kommentarer: