Sidor

torsdag, september 30, 2010

the darkside of the fog

jag ska passa på att tipsa vidare. både jag och fröken b är ju lite granna inne på nätdejting. skulle nog säga att b har både lite mer tur och ork än vad jag har. men hon får även vissa guldkorn. jag hoppas hon lägger ut nått här snart :)
nåväl. Via Gustav, (som förövrigt har vart med och skrivit på Skamlöst, som jag gärna skulle lägga vantarna på, tyvärr var jag inte i stan lagom till Bokmässan så jag får väl komma över den på nått annat sätt) men åter till ämnet. Via Gustav fick jag i alla fall nys om The Darkside of Nätdejting. Jag hoppas bloggen växer, det kan bli hur fint som helst..!

/Fröken D

2 kommentarer:

Victor sa...

Du skulle mailat Gustav när mässan var, jag twittrade upp honom i brygga för att jag inte kunde ta mig dig. Pysslade över 150 kronor till honom via det världsomspännande intranätet och fick ett ex i brevlådan med "Till min favorit hardcore gay fantasy man <3" på insidan..

Kasta dig över mailen nu :)

Fröken B och fröken D sa...

haha jag vet jag borde! jag kanske gört :)