Sidor

tisdag, september 07, 2010

sista dagen med menskoppen!

den var i går och ptja, menskopp vs. tampong, menskopp vinner. ingen svampkänning som jag brukar ha direkt efter mensen utan jag känner mig helt n o r m a l, downstairs. Eureka.
kan även tillägga att det går utmärkt bra att onanera med menskopp. den poppade inte ut den kändes inte ivägen, om man nu inte vill sticka in ett finger eller tre, men det går ju att klara sig utan. som jag och B lärde oss här om dagen, så kan man tänka sig till en orgasm. B har gjort det, tycker det förtjänar ett inlägg, jag har vaknat av en "drömd" orgasm engång. om jag mindes så mycket av det, skulle jag ju blogga det, jag minns bara att jag vaknade och var precis på väg att komma. det var ju rätt gött lix. och förvirrande.
nåväl, menskopp går att onanera med, precis som tampong! dess enda nackdel är väl bökigheten med att ta ut den, men för mig väger känslan av att ha en glad fitta över. plus att jag sparar pengar på det..
/Fröken D

Inga kommentarer: