Sidor

onsdag, september 08, 2010

fort ska det gå, ont ska det göra och ingen jävla kärlek!


ja. och så får man höra att ens ex är singel igen.
det har inte funkat att ha kontakt de senaste månaderna för vi har bara rykt ihop över ingenting.
och det har varit skönt att inte ha kontakt ett tag


och så står han här i hallen en halvmeter ifrån mig och säger att han är singel.
vi vet ju hur det gick förra gången när han avslöjade att han var singel,
då tog det mig ca 10min...
jag bara..jamen dåså..och 10min efter det där avslöjandet, hade jag hans kuk i munnen.
en del av min personliga charm..


så står vi där i min hall och tittar på varandra och säger "hehe..he" för vi minns ju det där såklart. vi vet hur det blir när jag blir kåt.
men jag låter honom vara, han går. vi kramas inte ens.
när han gått hem skämtar vi om att jag varit duktig som lyckats hålla mig ifrån att hoppa på honom.
men jag var frestad
det sätter igång pirret..fy fan vad min fitta vill ligga,,,hela kroppen skriker efter K U K och ligga och lite våld.

vi pratar om att våra kroppar passar ihop, men personligheterna passar desto mindre bra ihop.
vi vet att det har gått åt helvete innan med kk-basis men vi är bägge sugna på att börja knulla igen.
och jag vet inte..just den kvällen låter jag inte fittan styra iaf. jag är för trött, för känslosam, fröken d tvingar mig att stanna hemma.
jag pratar med fröken d som försöker banka lite vett i mig.
den kvällen är jag glad, upprymd, kåt och ledsen på samma gång. ledsen för att jag inte orkar bli ledsen över oss igen.
men min kropp vill ha honom. min fitta vill ha ett gött, bra ligg.
och känner jag mig själv (fittan) rätt så river vi av varandra kläderna inom en vecka.


det är jobbigt när man periodvis bara tänker med fittan.
för man vet att hjärtbacklashen kommer att komma när det handlar om just honom.

/fröken b

Inga kommentarer: