Sidor

lördag, september 13, 2008

back in the game?

så har jag spenderat min morgon med porr och runk.
typ runk, komma, en 3 mins paus sen runk komma igen..osv

så ska jag kanke träffa rådjursögat.
jag sa till henne igår att min sexlust sprungit och gömt sig.
hon pratade om att hon hade bra fittsjälvförtroende och älskade sin nya christina-piercing.
så jag klurade lite på hur det är att göra den och om man behöver raka sig för det osv
då råkade det bli en fitthårskonversation (första gången vi pratade i telefon) där hon sa att hon inte ens pallade spara så länge att hon kunde göra en vaxning, utan rakade ofta.
och att hon aldrig gått ner på en orakad tjej. trots antalet hon legat med så har hon alltså aldrig stött på en helt orakad tjej.

jaha. jag sa att jag aldrig hade gjort det..gått ner på en tjej
då fnissade hon och sa att hon ville ta min oskuld.

nu har jag ett problem här..även om jag inte tänker knulla än för min fitta måste vila,
lover vill ha utväxt bush..och jag testar det lite
rådjursögat gillar inte fitthår. inte på sig själv iallafall.
jag tänker mig mest att jag ska fixa någon allroundfrisyr men kommer nog inte palla en hel bush.
jag känner mig fortfarande inte snygg med det.

lover säger att jag inte ska ligga med folk som inte gillar fitthår att de inte är ok och så.
jag veet, jag bestämmer sånt själv
men även om jag inte är helt bekväm med det (håret) så håller jag ändå med honom
jag väljer vilken frisyr jag vill ha och om jag skulle välja bush och det inte duger så får det va.

what to do with min frisyr?
förslag??


anyways hoppas jag på träff och lite hångel och lite tuttkläm..:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

tänkte på att ytterst få kommenterar era inlägg, tyvärr. ville bara säga att jag är en ganska ny men trogen läsare, haha. skitbra blogg det här. keep it up! kram.

Fröken B och fröken D sa...

jaa go kommentera!

vi bockar och bugar och slickar i oss sockret.

/fröken b