Sidor

måndag, september 29, 2008

fittgympa

jag är fan i mig tillbaka
igår var jag bakiskåt som tusan. råkade få iväg ett foto på min bush till den där mannen som jag skickat massa till och tänkt att det är nog bäst att lägga ner den där delen i vår relation nu,
men det gick inte. fittan kom tillbaka och tog över.
då tog jag fram min mr rabbit ur kartongen och lekte med den i 1,5 timme.
den är så bra, den kan användas på så många olika sätt och jag kom och kom.
sen tror jag att jag höll på att g-punkta en del då jag fick märkliga muskelspänningar i större delen av kroppen. så att magen spändes jättemycket , mina armar en del och jag bara låg still och kunde inte röra mig. det var skönt men mest märkligt.

jag har börjat fundera på fittmuskler och hur det fungerar
jag vill se inne i fittan vad som händer när den oggar.
mitt senaste roliga inköp är sk. smartballs
ja, man använder ju dem för att göra sin fittwork-out. de i butiken sa att man bara skulle ha dem inne i några minuter. jag hade dem i 20 min första gången. man ska gå omkring med dem inne, helst hoppa eller gå i trappor. jag passade på att gå ner med sopor och köra fittwork-out samtidigt.
hon i butiken sa att man kunde få ont i sina fittmuskler, lite som träningsvärk efteråt. till och börja med kände jag inte det alls, men sen när jag pressade ut dem så kände jag mig helt matt efteråt.
det ska tydligen gå att både pressa ut och pressa upp dem. hur fan uppressen ska gå till fattar jag inte. jag inte om det är någon vanlig förekommande skill att kunna suga/pressa upp saker med fittan. eller?
så nu ska jag få in det i mina rutiner, träna fittan några gånger i veckan.

jag pratade med lover om att spänna fittmuskler.
när män sagt till mig att jag spänt och det blivit sjukt skönt (för dem) så har jag aldrig förstått vad eller hur jag har gjort, har inte känt någon skillnad njutningsmässigt eller vad som är skillnaden mellan när jag spännar lår och ass eller fittan.
jag vill lära mig att knipa. hårt.
efter lite fittspänningsråd så testade jag att sticka in fingrar och spänna på olika sätt.
jag är bra på att spänna utåt, att föda fram smart balls:), men att hålla, knipa runt om är rätt knepigt.
de där geishakulorna är ganska svåra har jag hört. det är tunga och väldigt små så då måste man kunna sina grejer. då känns smartballs mer som en bra nybörjarstart för mig.

varför sitter inte fittan närmare ansiktet, jag vill ju se vad som händer!

ett annan sak jag är glad över är att jag äntligen köpt orgasmbibeln.
ylva franzéns- orgasmera mera that is.
388 sidor om oggar och njutning.
nu ska jag gå och lägga mig och plugga på lite..

/ en nöjd fröken b

4 kommentarer:

Anonym sa...

Spegel?

Eller extremt smart riggad kamera. =)

Fröken B och fröken D sa...

kanske en dildo med inbyggd kamera???
det vore något.

/fröken b

Anonym sa...

Det finns klipp där man på något sätt riggat kamera inuti en tjej och på en penis, så kan man se slidey in-n-out och när det koms och... ja. Mycket konstigt.

Fröken B och fröken D sa...

haha..länka!

/fröken b