Sidor

torsdag, september 04, 2008

fitta on speed

det började med att han kom hit och vi knullade lite halvhjärtat för vi var båda trötta&sega. sen blev det helg. då jävlar.
efter att vi fått i oss sprit och diverse ting så var vi odödliga.
vi knullade och knullade..
min fitta måste blivit påverkad och varit dopad för efter att jag börjat leka med min mr rabbit ett slag så blev min klitta superkänslig (inte på det sättet då jag inte kan röra på den mer) men det gick om och om igen. jag kunde knappt lämna ifrån mig rabbiten.
det var helt galet. min lover lekte också med den på mig.
sen när vi pausade och han berättade om smutsiga saker han vill att vi och andra skulle göra, så skakade min kropp till och jag kom igen bara av att höra det där.
jag vet inte om det funkar så att man kan komma över en viss gräns eller om det var doping. för det var helt galet. jag kom nog upp i 30 oggar eller mer på hela den knullsessionen.

han försökte få mig att prata dirty denna gången. inte van vid det och inte jättebra på det.heller.fick ju knappt fram något för jag flämtade så mycket.

jag hämtade handklovarna och piskan. piskan var sådär. det funkade bättre med händer istället. jag har märkliga märken på mitt ass och grabmarks på brösten.
jag blev spankad till jag blev alldeles röd på ass och lår. mina grannar hörde nog mycket ”åhh,,åhh, AJ åhh”. i like pain.

sen satte han fast mina händer bakom ryggen och släpade med mig, ställde mig framför spegeln med han bakom. han tvingade mig att titta på mig själv och sa till mig ”titta vad het du är..titta då” och där såg jag mig själv alldeles knullig och stönig. det var hett..titta på mig och honom när vi knullade.
jag har blivit dragen i håret så jag tappat tussar.

bra man som han är så frågade han mig hur fula ord han fick kalla mig. jag sa shoot..kalla mig hora det är ok. det är första gången det känns ok.. för jag vet att han gillar mig


en ny ställningsfavvo är att knulla sittandes med ryggen åt killen. särskilt om man sitter i en soffa. då kan man luta sig framåt och stödja armarna på golvet också.
när jag red honom i sängen kasade hela sängen iväg typ 2 meter..:)
det är nästan så man behöver binda fast sängen ibland.

jag satte mig för första gången över någon ansikte..det var hett. sen flyttade jag mig lite bakåt så han kunde använda fingrar medan jag örfilade honom.
jag har börjat be om mer våld nu. han örfilar mig rätt mycket..och det är så nice. särskilt när jag håller på att komma då ber jag honom att slå mig.

har även upptäckt förtjusning med strypsex..någon som håller över ens hals så man knappt kan stöna..som håller kvar där hårt när man håller på att komma..

det var så hett att sitta på en kudde på knä framför honom och knulla honom med min mun samtidigt som jag tittar upp och ser hur nära han är att komma..

jag har haft och har kanske fortfarande lite svårt för sperma och det här med att någon ska komma i min mun eller ansikte, men jag bad honom denna gången..bad honom att komma på mig..så han sprutade på mitt ansikte två gånger och jag gillade det! det var mest roligt och såklart hett att se honom komma. (mannen jag ligger med kommer sällan) så jag var glad & fnissig. andra gången lyckades jag få i ögonen också..och blev därmed helt rödögd efteråt..snyggt!
jag ska tillägna sperman och mitt tidigare motstånd mot den, ett helt inlägg en annan gång.

men alltså för att någon ska få ha sånt sex med mig. få slå mig, kalla mig fula, dåliga saker, spruta på mig, så måste jag veta att den här killen är ok. att han respketerar mig och kvinnor i allmänhet och inte på något sätt tror han står över mig pga hur vi har sex.
det måste va någon som vet att de bara har makten just i själva knullandet. någon som liksom jag är medveten om att det är ett spel som bara försiggår just då. för jag har mött de män är insnöade på madonna/hora-komplexet och har svårt att respektera en kvinna som ”går med på” smutiga saker de vill göra. sen när det är gjort har hon sjukit i hans ögon. även om det var han som bad om det.

anyways.
mer våld
mer knull till mig.

sorry om det här blev lite hattigt..

/fröken b

Inga kommentarer: